چند متن مداحی کانال مداحان

مداح و مداحی

معرفی مداحان مشهور کشور+زندگینامه---آموزش مداحی برای افراد مبتدی و حرفه ای---مداحی های معروف و پر طرفدار

چند متن مداحی

حمیدرضا مهرآبادی
مداح و مداحی معرفی مداحان مشهور کشور+زندگینامه---آموزش مداحی برای افراد مبتدی و حرفه ای---مداحی های معروف و پر طرفدار

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چند متن مداحی

دانلود نوحه یا حبیبی یا حسین با صدای مجید فیروزی

دانلود کنید

یا حبیبی یا حسین (۲)

ای شهید کربلایم السلام - خامس آل عبایم السلام

کربلا دانی که برادر داده ام - کربلا دانی که سیلی خورده ام

یا حبیبی یا حسین (۲)

کربلا دانی که زندانی شده ام - کربلا دیدی که مهمانی شده ام

کربلا دیدی حسینم کشته شد - نوجوانانش به خون آغشته شد

یا حبیبی یا حسین (۲)

کربلا ماه بنی هاشم چه شد - یادگار مجتبی و قاسم چه شد

آمده ام بهرت عزادارای کنم - در جوارت گریه و زاری کنم

یا حبیبی یا حسین (۲)

ای برادر کو سرت کو پیکرت - ای برادر کو علی اکبرت

ای برادر ای شهید کربلا - ای به خون آغشته ی دشت بلا

یا حبیبی یا حسین (۲)

+ نوشته شده در  یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰ساعت 20:48  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

دانلود نوحه حسین حسینم ابی عبدالله با مجید فیروزی

دانلود کنید

چون که نوبت بر سر ماه خون آمد - از وداع لاله ها دل به تنگ آمد

ماه خنجر ماه تیر گو به مجنون ها - این لبال لیلی و خیزران آمد

حسین حسینم ابی عبدالله ماه منیرم ابی عبدالله

 

+ نوشته شده در  یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰ساعت 20:46  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

کربلا بر تو مهمان رسیده

کربلا بر تو مهمان رسیده - وعده وصل جانان رسیده (۲)

کربلا واکن آغوش خود را - بر پذیرایی آل طاها

خاک تو می شود قتلگاه - لاله های گلستان زهرا - کاروان شهید رسیده

کربلا بر تو مهمان رسیده - وعده وصل جانان رسیده (۲)

نینوا ای زمین بلاخیز - قتلگاه علی اکبری تو

ای محمل نزول شهادت - مهد ناز علی اصغری تو - بر تن پاک تو جان رسیده

کربلا بر تو مهمان رسیده - وعده وصل جانان رسیده (۲)

ساربانا تحمل کن اینجا - ناقه زینب از پا فتاده

ای جوانان سوی زینب آیید - تا که گردد ز محمل پیاده - موسم عهد و پیمان رسیده

کربلا بر تو مهمان رسیده - وعده وصل جانان رسیده (۲)

خاک تو ای بهشت شهیدان - می شود قبله حاجت دل

با سپاه خدا و جوانان - کرده خون خدا در تو منزل - بر تن پاک تو جان رسیده

کربلا بر تو مهمان رسیده - وعده وصل جانان رسیده (۲)

+ نوشته شده در  یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰ساعت 13:4  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

دانلود نوحه بنشين تا به تو گويم زينب با حسین فخری

دانلود کنید

بنشین تا به تو بگویم زینب-غم دل با تو بگویم زینب(2)

بنشین تا به تو گویم زینب غم دل با تو بگویم زینب
بعد من قافله سالار تویی خواهر من

خولی و شمر به ما دشمن جان خواهد شد خواهر من
دختر حیدر کرار تویی خواهر من

خون ما جمله در این دشت روان خواهد شد
خواهرم اکبر و عباس و علی اصغر من

هدف نیزه و پیکان جفا خواهد شد خواهر من
جمله یاران حسین در سفر کرب و بلا

سر به کف جان به ره دین خدا خواهد شد خواهر من
خواهرم خون شهیدان به بیابان بلا

نهر جوشنده و پر شور و نوا خواهد شد خواهر من
چون که با دجله و با نهر فرات آمیزد

خواهرم خوب و نگر تا که چه ها خواهد شد خواهر من
موج توفنده و بران چو هزاران شمشیر

بی امان بر سر عدوان خدا خواهد شد خواهر من
چون که خون شهدا چشم عدو را بندد

بزم طاغوت و به یک لحظه عزا خواهد شد خواهر من
بعد من خواهر من باز و نما قصه ما

چو زبانت سپر آل عبا خواهد شد خواهر من
چون که بر نی سر پر خون حسینت بینی

خواهرم صبر و نما ظلم فنا خواهد شد خواهر من

لشکر خصم شما را به اسیری گیرد
شام غم مسکن و ماوای شما خواهد شد خواهر من
این زمان نوبت شمشیر زبان می آید
تیز و بران مثل خون شهدا خواهد شد خواهر من

+ نوشته شده در  شنبه پنجم آذر ۱۳۹۰ساعت 23:9  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

در کربلا آمد حسین

سبک نوحه فردا حسین سر می دهد

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

آمد محرم اهل عالم جمله اندر شور و شین - همچون خلیل الله سرکوی منا آمد حسین

باز از چه گردیده جهان پر از نوا یا بوالعجب - آمد بدشت کربلا شاهنشه عالی نسب

شد قلب های شیعیان خون از غم شاه عرب - در این زمین بیکس شود آن شهریار عالمین

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

واغربتا شد اهل بیت مصطفی بی خانمان - از حیله قوم جفا جو وامصیبت الامان

کردند به مهمانی طلب با صد جفاهای نهان - پس بهر جنگ از هر طرف بستند صفوف لشکرین

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

آب فراتی را که بودی مهربان فاطمه - بستند بر روی عزیز جان نثار فاطمه

از تشنگی در آه و فغان کودکان فاطمه - شد بانک واویلا بلند از جمله طفلان حسین

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

داری سر کین از جفا با آل حیدر ای فلک - نا کرده ئی شرم ز روی پاک حیدر ای فلک

خنجر شدی گه در کف شمر ستمگر ای فلک - تا با لب عطشان ز کین سازد جدا راس حسین

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

باز از قضای آسمان ماه محرم شد پدید - بس شکوه دارم با دل خون از ستم های یزید

بی حد جفا از آن لعین بر آن پیغمبر رسید = گریان و نالان نالم از بهر غریبی حسین

در کربلا آمد حسین - بهر فدا آمد حسین (۲)

+ نوشته شده در  جمعه چهارم آذر ۱۳۹۰ساعت 21:16  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

یا فاطمه رسیده محرم حسینت

ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام

حسین (ع) بر همگان تسلیت باد.

یا فاطمه رسیده محرم حسینت

بهار اشک و ناله در ماتم حسینت

ماهی که گردد از مین پرپر گل بهارت

ماهی که میهمان را لب تشنه سر بریدند

کبوتر حرم را با تشنه سر بریدند

شال عزا و بسته بانوی دل شکسته

ماهی که زینب تو صاحب عزای آن است

از داغ شش برادر دل خون و قد کمان است

+ نوشته شده در  جمعه چهارم آذر ۱۳۹۰ساعت 20:52  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

ای سری که بر نیزه همچو ماه تابانی سـرورشهـیدانی

ای سری که بر نیزه همچو ماه تابانی سـرور شهـیدانی 

در برابر چشمم  روی نی نمایانی سـرور شهـیدانی

*********************8

خصم دین زند هردم تازیانه ام برسر

میوۀ دل زهــــرا شمع گلشن حیدر

لحظه ای نظر فرما  زیر نیزه بر دختر

زیر نیزه از دختر  می کنی نگهبانی

 ***************************

من که خسته ام بابادلشکسته ام بابا

قلب کوچک خود را  بر تو بسته ام بابا

چون ز گلبن باغتتازه رسته ام بابا

تو شـقایق زیبـا زیب این گلســتانی

 ************************

هم خدا به بازارعاشقی خریدارست

هم سراسر هستی محو عشق وایثارست

هم جمال دین سیراب از گلوی خونبارست

هم جمال ربانی هم نمونه انسانی

 **************************

با کمال بی رحمی دشمنت بیازردم

در طریقۀ عشقت  تازیانه ها خوردم

همچو گل ز دامانگلشن تو پژمردم

ای سر به خون خفته آفتاب ایمانی

 *********************

می تراود از نایت لا اله الا الله

ورد لعل لبهایتلا اله الا الله

ای کلام زیبایتلا اله الاالله

حامی رسول الله پاسدار قرانی

+ نوشته شده در  شنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۰ساعت 12:25  توسط سوگنامه محرم  |  آرشیو نظرات

دانلود نوحه جوانان بنی هاشم بیایید از سعید یدالهی

دانلود کنید

جوانان بنی هاشم بیایید - علی را بر در خیمه رسانید (2)

بگوئید مادرش لیلا بیایید.مباشد مادرش لیلا بیایید.تماشای قد اکبر نمایید.

جوانان بنی هاشم بیایید - علی را بر در خیمه رسانید (2)

بگویید عمه ش زینب بیایید. علی را بر در خیمه رساند

خدا داند که من طاقت ندارم.علی را بر در خیمه رسانم

علی جان چراغ شام تارم.فراقت برده آرام و قرارم

نچیدم حجلگاه شادی تو.ندیدم من شب دامادی تو

امیدم بود تو در هنگام پیری.عصای پیری مادر بگیری

به امیدی علی اکبر بیایید.در غم بر رخ لیلا گشاید

جوانان بنی هاشم بیایید - علی را بر در خیمه رسانید (2)

بگویید عمه ش زینب بیایید. علی را بر در خیمه رساند

خدا داند که من طاقت ندارم.علی را بر در خیمه رسانم

منو یاذ قد شمشادی تو. منو ناکامی و ناشادی تو

منو یاد لب خشکیده ی تو.منو سوز دل تپدیده ی تو

منو اون زخمهای بی حسابت.منو اون پیکر در خون خضابت.

جوانان بنی هاشم بیایید - علی را بر در خیمه رسانید (2)

 

منبع:http://soognameh3.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزش مداحی
برچسب‌ها: متن مداحی

تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1396 | 18:40 | نویسنده : حمیدرضا مهرآبادی |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.